קבעו עם המומחים של אקופאן
  • איך נוכל לעזור לך?
    >

    אוקי, לאן להגיע?

  • איפה תרצו לבקר אותנו?
    >
    רחובות
    מנוחה ונחלה 58, הוד השרון, ישראל
    077-2759610
    אשדוד
    העצמאות 93, אשדוד, ישראל
    077-2759610
    תל אביב, ריבל
    ריב"ל 8, תל אביב יפו, ישראל
    077-2759610
    תל אביב, אבן גבירול
    אבן גבירול 35, תל אביב יפו, ישראל
    077-2759610
    תל אביב, רמת החייל
    ראול ולנברג 14, תל אביב יפו, ישראל
    077-2759610
    בית שאן
    שאול המלך 18, בית שאן, ישראל
    077-2759610
    אילת
    דרך יותם 40, אילת, ישראל
    077-2759610
    עפולה
    משה שרת 7, עפולה, ישראל
    077-2759610
    הרצליה
    שדרות אבא אבן 5, הרצליה, ישראל
    077-2759610
    באר שבע
    יצחק רגר, באר שבע, ישראל
    077-2759610
    תל אביב, רמת אביב
    רחוב רבינדרנת טאגור 32, תל אביב יפו, ישראל
    077-2759610
    הוד השרון
    בני ברית 8, הוד השרון, ישראל
    077-2759610

    מצויין, מתי?

  • מתי יהיה לכם נח?
    >
    • אפר 2019

      ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      11
      12
      13
      14
      15
      16
      17
      18
      19
      20
      21
      22
      23
      24
      25
      26
      27
      28
      29
      30
  • קבענו פגישה, רק שאנחנו עדיין לא יודעים איך קוראים לך
    פרטי הזמנה
    ,
    פרטים אישיים
לא תודה, אקבע תור בהזדמנות אחרת

אשרו את הביקור

שירות לקוחות: 077-2759610

ביקורת ראשונה– אופניים חשמליים קיט 250 וואט של אקורייד, חלק א'
קיבלתי שני קיטים, אחד על אופני 20" – dahor – אופניים מתקפלים (דימיון מסוים ל-dahon) ואחד על אופני הרים 26" Navigator, עם בלמי דיסק ובולם קדמי. זה אגב יתרון ברור לקיטים מהסוג הזה – אתה משאיר את כל רכיבי האופניים המקוריים בלי הגבלות על הגלגל והברקסים, אם כי יש הרבה קיטים של מנוע צירי, שיודעים לעבוד עם מזלגים הסטנדרטיים, ואף עם בלמי דיסק. משקל הערכה כ-6.5 קילו, עם מצברים 10.5Ah על 24 וולט, סכ"ה 260 וואט שעה (258 מדוד על ידי).

מרכיבי הערכה: מצבר, בקר, ידית גז עם מד טעינה ומערכת הנעה המורכבת ממנוע, גיר ומערכת לתפיסה לשלדה. המצבר מחובר לשלדה, וניתן לשלוף בקלות או לנעול לשלדה עם מפתח. על בית המצבר פיוז ומד מתח משלו (חוץ מזה המצוי על ידית הגז). המנוע המתחבר מתחת ל-crank, גלגל השיניים היושב על ציר הפדלים, לשילדת האופניים. למנוע תמסורת חיצונית משלו, שמתחברת לגלגל שיניים שנתפס בשרשרת ומעביר לה מומנט. בנוסף, הגלגל שיניים המקורי של ה-crank מוחלף בגלגל שיניים יעודי מנירוסטה . תחילת נסיעה מאופינת בהעברת הילוכים תו"כ האצה. לא מסובך במיוחד.

על צג הוואטומטר ההספקים שהמנוע הזה, שהספקו הנקוב (או ליתר דיוק – הספק נקוב מתמשך continuous rated power) הוא 250 וואט, מגיעים עד ל-520 וואט יפים מאוד בהאצה. אם אנו נזכרים בלשון החוק האירופאי, שכנראה ייושם בישראל, אז מנוע כזה צריך להיות חוקי, בתנאי שהמהירות תוגבל ל-25 קמ"ש. אין בעיה עם הספקים גדולים יותר מ-250 בהאצה או בעליות תו"כ שהאופניים מאיטות למהירות חדשה, אך לאורך זמן המנוע לא אמור לתת יותר מ-250 וואט. המנוע הזה נמצא באזור הזה במישור, כשהאופניים משייטות בין 26-31 קמ"ש. המצערת – ידית חצי, מאוד נוחה, אטומה למים, עם צג מצב סוללה בנוי לתוכה.

מצב הסוללה – 4 לדים אדומים (לד אחד יותר מהרגיל) שנדלקים בהתאם למתח של הסוללה. המתח יורד כשהסוללה פרוקה, ולכן זה נותן אינדיקציה על מצב הסוללה, אך הוא לא מדויק מספיק ואני ממליץ להוסיף מד מרחק ואז לאחר מספר נסיעות תדעו מה המרחק האופיני שהאופניים עוברים אתכם עד שהסוללה מתרוקנת, ותתכננו נסיעות כך שהיא לא תעבור את ה-80% פריקה. על האופני 20" (dahor) ההילוכים היו מאוד מתאימים לקיט – מפסק להרמת הילוך, וידית להורדה. כך שתחילת האצה מלווה בסיבוב ידית הגז עד הסוף, ולחיצה על כפתור העלאת ההילוכים תוך כדי. פנטסטי! 
להמשך הסקירה, חלק ב'

השוו מוצרים
הסירו הכל